Tytuł książki:
Podstawy strategii
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 360 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320818871 |
ISBN: | 978-83-20818-87-1 |
Data: | 2010-08-03 |
Cena wydawcy: 64.99 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka Podstawy strategii, została oparta na ósmym wydaniu Exploring Corporate Strategy. Autorzy starają się pomóc w odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące rozwoju firmy, wdrażania innowacji oraz kierunku i sposobu zarządzania firmą. Odpowiedzi na te pytania dotyczą tak korporacji, jak i małych przedsiębiorstw, czy instytucji państwowych. W publikacji zawarte są przykładowe koncepcje strategii. Podstawy strategii to książka skierowana do studentów zarządzania w wyższych uczelni różnych typów.
Książka "Podstawy strategii" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2010 r.