Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 340 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375612714 |
ISBN: | 978-83-7561-271-4 |
Data: | 2013-06-04 |
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Kolejne skandale w świecie biznesu, takie jak końskie mięso w wołowinie powodują, że ezoteryczny wydawałoby się temat etyki w biznesie nie tylko nie zniknie z debat publicznych, ale najpewniej zyska na znaczeniu. Oczywiście nie brakuje zwolenników poglądu, że jedyną odpowiedzialnością firmy jest przynoszenie zysku właścicielowi. Jednocześnie nie da się zlekceważyć argumentu, że każda działalność ekonomiczna ma swój wymiar społeczny. Istotną wartość książki stanowią zamieszczone w niej wyniki badań przeprowadzonych w kilkunastu dużych firmach prowadzących działalność gospodarczą w Polsce (Glaxo Smith Kline, PKN Orlen, Budimex, Microsoft, Provident, Totalizator Sportowy, Auchan, Pw C).Książka "Podstawy odpowiedzialności społecznej w zarządzaniu" - Bolesław Rok - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2013 r.