Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 215 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788320814873 |
ISBN: | 83-2081-487-1 |
Data: | 2009-02-03 |
Opis książki:
W podręczniku Autor omawia w nim istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.
Książka "Podstawy marketingu" - Teodor Kramer - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 215 stron i została wydana w 2004 r.