pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Podstawy marketingu

Autor książki:

Nemezjusz M. Pazio

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 354 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788372076632
ISBN: 978-83-7207-663-2
Data: 2013-03-22
pozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Książka "Podstawy marketingu" - Nemezjusz M. Pazio - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. Książka posiada 354 stron i została wydana w 2007 r.