Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 354 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788372076632 |
ISBN: | 978-83-7207-663-2 |
Data: | 2013-03-22 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.Książka "Podstawy marketingu" - Nemezjusz M. Pazio - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. Książka posiada 354 stron i została wydana w 2007 r.