Tytuł książki:
Podstawy marketingu dla inżynierów
Autor książki:
Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 170 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372073662 |
ISBN: | 978-83-7207-366-2 |
Data: | 2013-03-25 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.Książka "Podstawy marketingu dla inżynierów" - Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2003 r.