pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Podstawy marketingu dla inżynierów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 170 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372073662
ISBN: 978-83-7207-366-2
Data: 2013-03-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.

Książka "Podstawy marketingu dla inżynierów" - Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2003 r.