Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Al Ries, Laura Ries
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788373618282 |
ISBN: | 83-7361-828-7 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?- Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
- Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
- Wprowadź nowy produkt na rynek
Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.
W książce Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.
- Strategia dzielenia i podbijania rynku
- Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją
- Produkty uniwersalne
- Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
- Zasady przetrwania na rynku
- Tworzenie kategorii dla produktów
- Wprowadzenie marki na rynek
Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.
Książka "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie" - Al Ries, Laura Ries - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2005 r.