pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Po drugie klient

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 296 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326445989
ISBN: 978-83-2644-598-9
Data: 2013-10-21
pozycja niedostępna

Opis książki:

Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek: - jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić, - jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy, - jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji, - jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.

Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.

Książka "Po drugie klient" - Peters Diane McFerrin, Hal F. Rosenbluth - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2013 r.