Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 296 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788326445989 |
ISBN: | 978-83-2644-598-9 |
Data: | 2013-10-21 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek: - jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić, - jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy, - jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji, - jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.
Książka "Po drugie klient" - Peters Diane McFerrin, Hal F. Rosenbluth - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2013 r.