Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788388970436 |
ISBN: | 978-83-8897-043-6 |
Data: | 2006-01-15 |
Opis książki:
Biznes robią ci, którzy znają i rozumieją ludzi. Nasze decyzje nie są czysto racjonalne. W myśleniu twoich klientów, dostawców i współpracowników tkwią haczyki: niuanse percepcji. Poznaj je, a zdobędziesz przewagę. To właśnie z tej subtelnej przewagi biorą się mistrzowskie posunięcia na biznesowym froncie. To tu biją źródła wielkich interesów. Tę książkę wykładowcy na studiach MBA polecają jako podręcznik tego, czego nie da się nauczyć w sali wykładowej. Instytucje sektora publicznego widzą w niej skuteczną broń w walce z biurokracją - ta książka zmienia urzędników w przedsiębiorców. Kler ceni ją za konstruktywne wartości. Gorąco polecają tę lekturę: Robert Redford i Ken Blanchard, autor Jednominutowego menedżera.
Książka "Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć" - Harvey Mackay - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2007 r.