Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 740 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326431449 |
ISBN: | 978-83-2643-144-9 |
Data: | 2013-11-26 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: - proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego - cele i strategie marketingowe - wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej - planowanie sprzedaży oraz cen - zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy - zarządzanie relacjami z klientami - typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania - sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Książka "Plany marketingowe" - Malcolm McDonald, Hugh Wilson - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 740 stron i została wydana w 2013 r.