pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Plany marketingowe

Autor książki:

Malcolm McDonald, Hugh Wilson

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 740 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326431449
ISBN: 978-83-2643-144-9
Data: 2013-11-26
pozycja niedostępna

Opis książki:

Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: - proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego - cele i strategie marketingowe - wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej - planowanie sprzedaży oraz cen - zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy - zarządzanie relacjami z klientami - typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania - sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.

Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Książka "Plany marketingowe" - Malcolm McDonald, Hugh Wilson - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 740 stron i została wydana w 2013 r.