Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320822762 |
ISBN: | 978-83-2082-276-2 |
Data: | 2016-12-30 |
Opis książki:
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
Książka "Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie" - Maria Romanowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2016 r. Cena 56.32 zł. Zapraszamy na zakupy!