pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Autor książki:

Maria Romanowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320822762
ISBN: 978-83-2082-276-2
Data: 2016-12-30
56.32 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.

Książka "Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie" - Maria Romanowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2016 r. Cena 56.32 zł. Zapraszamy na zakupy!