Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 384 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788375267389 |
ISBN: | 978-83-7526-738-9 |
Data: | 2010-07-12 |
Opis książki:
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorczo wykorzystywać szanse. Dostosowanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości. Takie podejście do funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.
Książka "Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie" - Ilona Penc-Pietrzak - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 384 stron i została wydana w 2010 r.