pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie

Autor książki:

Ilona Penc-Pietrzak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 384 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788375267389
ISBN: 978-83-7526-738-9
Data: 2010-07-12
pozycja niedostępna

Opis książki:

Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorczo wykorzystywać szanse. Dostosowanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości. Takie podejście do funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.

Książka "Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie" - Ilona Penc-Pietrzak - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 384 stron i została wydana w 2010 r.