Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Humanitas |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788389275981 |
ISBN: | 978-83-8927-598-1 |
Data: | 2008-10-15 |
Opis książki:
Książka poświęcona jest zagadnieniom stosowania planowania strategicznego w małych przedsiębiorstwach. Uwagę zwraca jej oryginalne ujęcie, jak i implikacje dla praktyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów nauk ekonomicznych i zarządzania, ale i dla wszystkich osób chcących samodzielnie zapoznać się z pojęciami i osiągnięciami w dziedzinie współczesnej teorii i praktyki zarządzania małymi przedsiębiorstwami. Planowanie strategiczne jest ważnym narzędziem w ustalaniu podstawowych celów działalności przedsiębiorstw oraz sposobów ich osiągania.
Książka "Planowanie strategiczne w małej firmie" - Małgorzata Smolarek - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas. Cena 34.52 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.