pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Planowanie strategiczne w małej firmie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788389275981
ISBN: 978-83-8927-598-1
Data: 2008-10-15
34.52 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka poświęcona jest zagadnieniom stosowania planowania strategicznego w małych przedsiębiorstwach. Uwagę zwraca jej oryginalne ujęcie, jak i implikacje dla praktyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów nauk ekonomicznych i zarządzania, ale i dla wszystkich osób chcących samodzielnie zapoznać się z pojęciami i osiągnięciami w dziedzinie współczesnej teorii i praktyki zarządzania małymi przedsiębiorstwami. Planowanie strategiczne jest ważnym narzędziem w ustalaniu podstawowych celów działalności przedsiębiorstw oraz sposobów ich osiągania.

Książka "Planowanie strategiczne w małej firmie" - Małgorzata Smolarek - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas. Cena 34.52 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.