Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788326444708 |
ISBN: | 978-83-2644-470-8 |
Data: | 2013-07-22 |
Opis książki:
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii.Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: ? jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe, ? co to jest analiza strategiczna, ? jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku, ? jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności.
Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek.
Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.
Książka "Planowanie i strategie biznesowe" - Paul M. Elkin - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2013 r.