pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

Autor książki:

Marek Wirkus, Anna M. Lis

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 274 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375566956
ISBN: 978-83-7556-695-6
Data: 2015-02-03
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.

Książka "Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe" - Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 274 stron i została wydana w 2015 r.