Tytuł książki:
Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Autor książki:
Marek Wirkus, Anna M. Lis
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 274 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375566956 |
ISBN: | 978-83-7556-695-6 |
Data: | 2015-02-03 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.
Książka "Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe" - Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 274 stron i została wydana w 2015 r.