Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne i marketingowe
Marek Wirkus, Anna M. Lis
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 274 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381020589 |
ISBN: | 978-83-8102-058-9 |
Data: | 2018-02-15 |
Opis książki:
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.
Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).
W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.
Książka "Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne i marketingowe" - Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 274 stron i została wydana w 2018 r.