Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Aleksandra Kaniewska-Sęba
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe UAM |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
EAN: | 9788365817334 |
ISBN: | 978-83-65817-33-4 |
Data: | 2021-02-26 |
Opis książki:
W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej. Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod. Opis stanowi fragment Wstępu
Książka "Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej" - Aleksandra Kaniewska-Sęba - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2021 r.