Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego
Anna Bruska, Sabina Kauf
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 230 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788373952232 |
ISBN: | 978-83-7395-223-2 |
Data: | 2007-07-06 |
Opis książki:
Podręcznik przeznaczony jest do nauki przedmiotów obowiązujących na kierunku zarządzanie. Prezentuje m.in. przesłanki i wymiary procesu planowania marketingowego, dotychczasowe kierunki rozwojowe marketingu oraz struktury uwarunkowań działalności marketingowej przedsiębiorstwa. Szczególnie dużo miejsca poświęca czynnikom otoczenia, zwłaszcza tym, które związane są z klientami i przemianami ich zachowań nabywczych, zapoznaje z systemem informacji marketingowej, jako istotnym elementem systemu zarządzania, dokonuje również przeglądu koncepcji planistycznych stosowanych w zarządzaniu marketingowym, przedstawia ponadto warianty i kierunki strategicznych wyborów dokonywanych przez przedsiębiorstwo w zakresie działalności rynkowej. Zaprezentowaną problematykę zamykają rozważania dotyczące planów taktycznych oraz budżetów marketingowych.
Podręcznik adresowany jest do wszystkich, którzy zamierzają poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania marketingowego.
Książka "Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego" - Anna Bruska, Sabina Kauf - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.