pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Plan marketingowy w praktyce

Autor książki:

John Westwood

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 464 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324600380
ISBN: 83-246-0038-8
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 67.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy
  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej. Określenie istniejącego potencjału marketingowego, wyznaczenie celów i zaplanowanie działań pozwoli na identyfikację najbardziej obiecujących szans na rynku oraz pomoże w zdobyciu i utrzymaniu dobrej pozycji.

Książka Planowanie marketingowe w praktyce" przedstawia sprawdzone sposoby na szybkie przygotowanie planu marketingowego dla małej firmy. Opisuje wszystkie zagadnienia związane z wyznaczaniem celów marketingowych, formułowaniem strategii, wprowadzaniem na rynek nowych produktów i tworzeniem planu. Każde zagadnienie poparte jest przykładami, które ułatwiają wykorzystanie tych wiadomości w praktyce. Dzięki ćwiczeniom i zadaniom szybko opanujesz proces tworzenia planu marketingowego.

  • Etapy przygotowywania planu marketingowego
  • Badania rynku
  • Analiza mocnych i słabych stron firmy
  • Znajdowanie luk rynkowych
  • Definiowanie strategii cenowych
  • Reklama, promocja i obsługa klienta
  • Rozwijanie nowych rynków zbytu
  • Tworzenie sprawozdań finansowych
  • Prezentacja planu marketingowego

Przekonaj się, że plan marketingowy może być narzędziem przydatnym również dla Twojej firmy.

Książka "Plan marketingowy w praktyce" - John Westwood - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 464 stron i została wydana w 2006 r.