pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Plan marketingowy

Autor książki:

Marian Burk Wood

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 260 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320817072
ISBN: 978-83-2081-707-2
Data: 2006-01-14
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dó konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non-profit. To praktyczne ujęcie zostało wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotyczącymi najważniejszych obszarów, jakie należy rozważyć w toku planowania, oraz przykładowym planem marketingowym.

Książka "Plan marketingowy" - Marian Burk Wood - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2007 r.