Tytuł książki:
Pięć najważniejszych pytań
Autor książki:
Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 116 s. |
Wymiar: | 201x142 mm |
EAN: | 9788326445262 |
ISBN: | 978-83-2644-526-2 |
Data: | 2013-09-27 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?
Książka "Pięć najważniejszych pytań" - Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 116 stron i została wydana w 2013 r.