pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Pięć najważniejszych pytań

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 116 s.
Wymiar: 201x142 mm
EAN: 9788326445262
ISBN: 978-83-2644-526-2
Data: 2013-09-27
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Książka "Pięć najważniejszych pytań" - Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 116 stron i została wydana w 2013 r.