Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 188 s. |
Wymiar: | 150x225 mm |
EAN: | 9788373015777 |
ISBN: | 83-7301-504-3 |
Data: | 2001-01-18 |
Opis książki:
Zwięzłe odpowiedzi na podstawowe zagadnienia związane z marketingiem
Wpływ Philipa Kotlera na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Ukończył ekonomię na University of Chicago, doktoryzował się w Massachusetts Institute of Technology. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Kotler opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem cenionych nagród, m.in. Nagrody im. Paula Converse’a i Nagrody im. Steuarta Hendersona Britta, a z jego wiedzy i doświadczenia korzystały tak znane firmy, jak IBM, General Electric, Michelin, Merck, AT&T czy Bank of America.
Ta książka to pokłosie setek spotkań wybitnego teoretyka i praktyka marketingu z klientami, studentami, menedżerami i dziennikarzami. Książka – podobnie jak wszystkie prace Philipa Kotlera – jest przejrzysta, a dzięki uporządkowaniu pytań według najważniejszych zagadnień z teorii marketingu czytelnik może skupić się na najbardziej interesujących go tematach. Dom Wydawniczy REBIS wyda również wkrótce (koniec listopada) fundamentalne dzieło Philipa Kotlera – Marketing – biblię wszystkich menedżerów. Jest to wersja oparta na najnowszej, jedenastej edycji amerykańskiej - uaktualniona, poszerzona i od nowa przetłumaczona oraz wzbogacona o najnowsze badania oraz najciekawsze przykłady ze świata biznesu.
Książka "Philip Kotler. Odpowiada na pytania na temat marketingu" - Philip Kotler - oprawa miękka - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2004 r.