Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 112 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375562378 |
ISBN: | 978-83-7556-237-8 |
Data: | 2009-12-08 |
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce mowa jest o perswazji w sprzedaży osobistej, a więc w tych formach sprzedaży, które związane są z bezpośrednim, interpersonalnym kontaktem sprzedawcy z nabywcą. Skuteczność różnych form sprzedaży osobistej uzależniona jest w dużej mierze od umiejętności perswadowania.
Książka "Perswazja w sprzedaży" - Beata Zatwarnicka-Madura - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2010 r.