pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Autor książki:

Dan Schawbel

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788324635023
ISBN: 978-83-2463-502-3
Data: 2012-01-04
Cena wydawcy: 42.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Moc Twojej marki.

Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od Ciebie wypromować Twoją osobistą markę Przemyślane działanie pozwoli Ci zająć najatrakcyjniejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczególnie wymagających. Koniec końców, sukces zawsze zależy od Ciebie. W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym! Tworzenie osobistej marki polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu.

(Schawbel i inni, 2009) Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak Linked In, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo. Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.

Książka "Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki" - Dan Schawbel - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2012 r.