Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 190 s. |
Wymiar: | 130x200 mm |
EAN: | 9788372300027 |
ISBN: | 83-7230-002-X |
Data: | 2004-10-20 |
Opis książki:
Niemal każde przedsiębiorstwo co jakiś czas wstrząsane jest problemami wynikającymi z niewłaściwych zachować pracowników, którzy sprzeciwiają się obowiązującym w nim zasadom. Kradzieże, malwersacje, wybuchy agresji, podważanie autorytetu przełożonych, oszustwa, kłamstwa, pozorowanie pracy i różnorodne konflikty to tylko nieliczne z patologicznych zachowań, z jakimi niemal na co dzień spotykają się pracodawcy.Jakie są przyczyny tych patologii, jak im zapobiegać, jak z nimi walczyć, jak postępować z łamiącymi normy pracownikami, co robić, by nie dawać podstaw do negatywnych zachowań, jak resocjalizować pracowników - to pytania, na które stara się odpowiedzieć autor tej z pewnością oczekiwanej przez pracodawców i menedżerów książki.
Patologie ur organizacji to jednak nie tylko poradnik wskazujący, jakie są mechanizmu powstawania oraz sposoby zwalczania patologii, to także - a może przede wszystkim - podręcznik dla menedżerów i właści- cieli firm, uczący jak skutecznie kierować ludźmi, aby mogli w pełni realizować swoje indywidualne cele przyczyniając się tym samym do realizacji celów przedsiębiorstwa.
Książka "Patologie w organizacji" - Mirosław Laszczak - oprawa miękka - Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu. Książka posiada 190 stron i została wydana w 1999 r.