pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Outsourcing. Podręcznik sprawdzonych praktyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 246 s.
Wymiar: 150x220 mm
EAN: 9788362195398
ISBN: 978-83-62195-39-8
Data: 2014-09-23
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Stwórz organizację przyszłości Ile zadań twoja firma mogłaby zlecać na zewnątrz i czerpać z tego korzyści? Te korzyści to nie tylko oszczędności. Outsourcing to także dostęp do wiedzy w głowach ekspertów poza twoją organizacją. To szybki wzrost siły rynkowej bez potężnych inwestycji. To model biznesowy, w którym płacisz tylko za to, co faktycznie jest ci potrzebne. Lecz jeśli outsourcing ma dać twojej firmie szerokie korzyści, musisz umieć nim zarządzać.

Ta książka to podręcznik dla menedżerów napisany przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w projektach outsourcingowych na całym świecie. Dowiesz się z niej: * które zadania zlecać na zewnątrz, a które lepiej realizować wewnętrznie, * jak przeprowadzić konkurs ofert dostawców, * jaki wybrać typ kontraktu outsourcingowego, * jak ograniczyć chaos w pierwszej fazie współpracy z nowym dostawcą, * co zrobić, żeby nie uzależnić się od kiepskiego dostawcy, * kiedy podjąć trudną decyzję o zakończeniu współpracy z dostawcą.

Zasobów nie trzeba posiadać na własność. Wystarczy mieć do nich dostęp. Dziś organizacje zlecają na zewnątrz prawie wszystko, od obsługi kadrowej do projektów badawczych. Umiejętność współpracy z wykonawcami zewnętrznymi staje się jedną z podstawowych kompetencji menedżera. Outsourcing to model biznesowy jutra. Naucz się go już dziś i czerp z niego korzyści.

Pierwsza publikacja na polskim rynku tak kompleksowo i uniwersalnie prezentująca różnorakie aspekty współpracy z zewnętrznymi dostawcami. Doskonały poradnik dla aktualnych i potencjalnych odbiorców usług outsourcingowych, pokazuje krok po kroku na co należy zwrócić szczególną uwagę, a jakich błędów unikać, aby optymalnie wykorzystać płynące z outsourcingu profity.

- Anna Zawadzka, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Archi Doc

Książka "Outsourcing. Podręcznik sprawdzonych praktyk" - Mark J. Power, Kevin C. Desouza, Carlo Bonifazi - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2010 r.