pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Outsourcing

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 246 s.
Wymiar: 150x225 mm
EAN: 9788362195398
ISBN: 978-83-6219-539-8
Data: 2010-10-27
pozycja niedostępna

Opis książki:

Stwórz organizację przyszłości Ile zadań twoja firma mogłaby zlecać na zewnątrz i czerpać z tego korzyści? Te korzyści to nie tylko oszczędności. Outsourcing to także dostęp do wiedzy w głowach ekspertów poza twoją organizacją. To szybki wzrost siły rynkowej bez potężnych inwestycji. To model biznesowy, w którym płacisz tylko za to, co faktycznie jest ci potrzebne. Lecz jeśli outsourcing ma dać twojej firmie szerokie korzyści, musisz umieć nim zarządzać.
Ta książka to podręcznik dla menedżerów napisany przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w projektach outsourcingowych na całym świecie. Dowiesz się z niej:

* które zadania zlecać na zewnątrz, a które lepiej realizować wewnętrznie,

* jak przeprowadzić konkurs ofert dostawców,

* jaki wybrać typ kontraktu outsourcingowego,

* jak ograniczyć chaos w pierwszej fazie współpracy z nowym dostawcą,

* co zrobić, żeby nie uzależnić się od kiepskiego dostawcy,

* kiedy podjąć trudną decyzję o zakończeniu współpracy z dostawcą.


Zasobów nie trzeba posiadać na własność. Wystarczy mieć do nich dostęp. Dziś organizacje zlecają na zewnątrz prawie wszystko, od obsługi kadrowej do projektów badawczych. Umiejętność współpracy z wykonawcami zewnętrznymi staje się jedną z podstawowych kompetencji menedżera. Outsourcing to model biznesowy jutra. Naucz się go już dziś i czerp z niego korzyści.
Pierwsza publikacja na polskim rynku tak kompleksowo i uniwersalnie prezentująca różnorakie aspekty współpracy z zewnętrznymi dostawcami. Doskonały poradnik dla aktualnych i potencjalnych odbiorców usług outsourcingowych, pokazuje krok po kroku na co należy zwrócić szczególną uwagę, a jakich błędów unikać, aby optymalnie wykorzystać płynące z outsourcingu profity.
- Anna Zawadzka, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Archi Doc Podręcznik outsourcingu to wartościowe źródło wiedzy, dla wszystkich tych, którzy w obliczu globalnej perspektywy, poszukują metod lepszego zarządzania, na rynku, który cechuje coraz większa złożoność. W odpowiedzi na nowe wyzwania, lektura skierowana do szerokiego grona Czytelników, zarówno tych nowych, jak i korzystających z outsourcingowej formy powierzenia odpowiedzialności. Gorąco polecam.
- Robert Jursza, Outsourcing Strategiczny w IBM Polska Ta książka przeprowadzi cię przez wszystkie kluczowe elementy cyklu outsourcingu. Ten dobrze zorganizowany podręcznik jest niezawodną i praktyczną pomocą dla każdego, kto zajmuje się outsourcingiem, czy to outsourcingiem projektów produkcyjnych czy opartych na pracy koncepcyjnej.
- Deependra Moitra, dyrektor generalny do spraw badań, Infosys Technologies

Książka "Outsourcing" - Mark J. Power, Kevin C. Desouza, Carlo Bonifazi - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2010 r.