Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 204 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788320818826 |
ISBN: | 978-83-2081-882-6 |
Data: | 2010-06-15 |
Opis książki:
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.
Książka "Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym" - Małgorzata Bartosik-Purgat - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2010 r.