pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788320818826
ISBN: 978-83-2081-882-6
Data: 2010-06-15
Cena wydawcy: 45.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.

Książka "Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym" - Małgorzata Bartosik-Purgat - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2010 r.