Tytuł książki:
Oszukać radar. Jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać
Autor książki:
Jonathan Bond
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WIG-Press |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 276 s. |
Wymiar: | 180x235 mm |
EAN: | 9788387014728 |
ISBN: | 978-83-8701-472-8 |
Data: | 2013-03-04 |
Cena wydawcy: 87.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami, czyli mechanizm obronny pomagający filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, którymi jesteśmy codziennie bombardowani. Ten nadmiar informacji, w połączeniu ze zdrową dawką cynizmu, przyczynił się do wytworzenia naszej osłony radarowej - nieprzeniknionej skorupy, która stwardniała po latach używania.Książka "Oszukać radar. Jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać" - Jonathan Bond - oprawa twarda - Wydawnictwo WIG-Press. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2001 r.