pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 211 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320813623
ISBN: 83-208-1362-X
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii marketingowej- przedstawia wyniki badań ankietowych dotyczących stosowania zasady orientacji na klienta w działaniach polskich przedsiębiorstw,- wskazuje kierunki rozwoju orientacji na klienta w przedsiębiorstwie.

Książka "Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie" - Krystyna Mazurek-Łopacińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 211 stron i została wydana w 2001 r.