Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 211 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320813623 |
ISBN: | 83-208-1362-X |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii marketingowej- przedstawia wyniki badań ankietowych dotyczących stosowania zasady orientacji na klienta w działaniach polskich przedsiębiorstw,- wskazuje kierunki rozwoju orientacji na klienta w przedsiębiorstwie.
Książka "Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie" - Krystyna Mazurek-Łopacińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 211 stron i została wydana w 2001 r.