pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Orientacja marketingowa i logistyczna w zarządzaniu regionem

Autor książki:

Sabina Kauf

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788373953413
ISBN: 978-83-7395-341-3
Data: 2009-08-18
Cena wydawcy: 26.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Europa przyszłości będzie politycznie i gospodarczo zdominowana przez regiony. One też będą ze sobą współzawodniczyć w kategoriach ekonomicznych. O przewadze konkurencyjnej regionów decydować będą nie tylko warunki endogeniczne, ale przede wszystkim jakość polityki regionalnej. To sprawia, że władze samorządowe coraz częściej będą adoptowały instrumenty i koncepcje zarządzania wywodzące się z praktyki przedsiębiorstw. Do najistotniejszych z nich zaliczyć możemy koncepcje marketingu i logistyki, które w znacznym stopniu mogą usprawnić i zdynamizować rozwój regionalny. W książce przedstawiono podstawowe instrumenty rynkowo i przepływowo zorientowanego zarządzania regionem. Zaprezentowano także ich rolę w podnoszeniu przewagi konkurencyjnej jednostek terytorialnych, a także w pozyskiwaniu inwestorów i kształtowaniu pozytywnych relacji z beneficjentami regionu.
Praca jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych i gospodarki przestrzennej oraz samorządowców odpowiedzialnych za kształtowanie polityki regionalnej.

Książka "Orientacja marketingowa i logistyczna w zarządzaniu regionem" - Sabina Kauf - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2009 r.