Orientacja marketingowa i logistyczna w zarządzaniu regionem
Sabina Kauf
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788373953413 |
ISBN: | 978-83-7395-341-3 |
Data: | 2009-08-18 |
Opis książki:
Europa przyszłości będzie politycznie i gospodarczo zdominowana przez regiony. One też będą ze sobą współzawodniczyć w kategoriach ekonomicznych. O przewadze konkurencyjnej regionów decydować będą nie tylko warunki endogeniczne, ale przede wszystkim jakość polityki regionalnej. To sprawia, że władze samorządowe coraz częściej będą adoptowały instrumenty i koncepcje zarządzania wywodzące się z praktyki przedsiębiorstw. Do najistotniejszych z nich zaliczyć możemy koncepcje marketingu i logistyki, które w znacznym stopniu mogą usprawnić i zdynamizować rozwój regionalny. W książce przedstawiono podstawowe instrumenty rynkowo i przepływowo zorientowanego zarządzania regionem. Zaprezentowano także ich rolę w podnoszeniu przewagi konkurencyjnej jednostek terytorialnych, a także w pozyskiwaniu inwestorów i kształtowaniu pozytywnych relacji z beneficjentami regionu.
Praca jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych i gospodarki przestrzennej oraz samorządowców odpowiedzialnych za kształtowanie polityki regionalnej.
Książka "Orientacja marketingowa i logistyczna w zarządzaniu regionem" - Sabina Kauf - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2009 r.