Tytuł książki:
Optymalizacja obsługi klienta. Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność
Autor książki:
Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 284 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375566710 |
ISBN: | 978-83-7556-671-0 |
Data: | 2014-10-14 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w wiele mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta.Wielu menedżerów stawia sobie za cel wprawianie klienta w zachwyt.
Książka "Optymalizacja obsługi klienta. Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność" - Matthew Dixon, Nick Toman, Rick Delisi - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2014 r.