Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe
Mary C. Earle, Richard L. Earle, Allan M. Anderson
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WNT |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 384 s. |
Wymiar: | 165x238 mm |
EAN: | 9788320430769 |
ISBN: | 978-83-2043-076-9 |
Data: | 2008-11-13 |
Opis książki:
Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony dużym ryzykiem, często kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu? Książka Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań nad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat. W pierwszej i drugiej części książki autorzy omówili zasadnicze elementy procesu opracowania produktu, a mianowicie: - ogólną strategię biznesową firmy, - poszczególne etapy procesu opracowania produktu, - wiedzę niezbędną do realizacji tego procesu, - ukierunkowanie opracowania produktu na potrzeby i wymagania klienta/konsumenta.
Książka "Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe" - Mary C. Earle, Richard L. Earle, Allan M. Anderson - oprawa miękka - Wydawnictwo WNT. Książka posiada 384 stron i została wydana w 2007 r.