pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Opowieści w marketingu

Autor książki:

Jacek Szlak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 203 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788363566487
ISBN: 978-83-63566-48-7
Data: 2016-04-25
Cena wydawcy: 35.24 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe?
„Opowieści w marketingu” to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań.

Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszelkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy.

Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek popartych konkretnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy.

Po przeczytaniu „Opowieści w marketingu” dowiesz się:
- jak umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać real-time marketing,
- jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści,
- czy reklama natywna ma sens,
- czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów,
- dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces, ale również zapędzić markę w „kozi róg”.

Książka "Opowieści w marketingu" - Jacek Szlak - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 203 stron i została wydana w 2016 r.