Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 978830115103401 |
ISBN: | 978-83-0115-103-4 |
Data: | 2008-11-18 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Podręcznik zawierający całościowy opis mechanizmów rynkowych i reguł marketingu w opiece zdrowotnej. Autorka szczególną uwagę zwraca na specyfikę tych usług, podkreślając, że nie wszystkie mechanizmy, sprawdzone w innych sferach gospodarki, można stosować w służbie zdrowia. Prezentowane zagadnienia omawia zarówno od strony podażowej (zakłady opieki zdrowotnej), jak i popytowej (z punktu widzenia pacjentów). Omawiając aspekty marketingowe opiera się na nowoczesnej koncepcji marketingu relacji.
Książka "Opieka zdrowotna. Aspekty rynkowe i marketingowe" - Iga Rudawska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2007 r.