Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Arkady |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 190x250 mm |
EAN: | 9788321350660 |
ISBN: | 978-83-2135-066-0 |
Data: | 2018-10-09 |
Opis książki:
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.
Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z "szumu" cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:
- ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM
- ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO
- TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ
- TRZY POLA BITWY - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ
I CIĄGŁOŚĆ HANDLU
- ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM
A SPOŁECZEŃSTWEM
- OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH
- PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH
- INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE
Książka "Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej" - Miles Young - oprawa twarda - Wydawnictwo Arkady. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2018 r. Cena 30.79 zł. Zapraszamy na zakupy!