pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Autor książki:

Miles Young

Dane szczegółowe:
Wydawca: Arkady
Rok wyd.: 2018
Oprawa: twarda
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 190x250 mm
EAN: 9788321350660
ISBN: 978-83-2135-066-0
Data: 2018-10-09
30.79 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.

Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z "szumu" cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:
- ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM
- ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO
- TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ
- TRZY POLA BITWY - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ
I CIĄGŁOŚĆ HANDLU
- ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM
A SPOŁECZEŃSTWEM
- OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH
- PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH
- INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE

Książka "Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej" - Miles Young - oprawa twarda - Wydawnictwo Arkady. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2018 r. Cena 30.79 zł. Zapraszamy na zakupy!