Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 226 s. |
Wymiar: | 180x240 mm |
EAN: | 9788360652220 |
ISBN: | 978-83-6065-222-0 |
Data: | 2006-02-09 |
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.
Książka "Ogilvy o reklamie" - David Ogilvy - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2008 r.