pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ogilvy. Król Madison Avenue

Autor książki:

Kenneth Roman

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 150x220 mm
EAN: 9788360652794
ISBN: 978-83-60652-79-4
Data: 2010-06-22
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

To pierwsza biografia Davida Ogilvyego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej.
Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię zarówno zachwycającą jak i pasjonującą. Idiosynkratyczny, dramatyczny i będący źródłem licznych cytatów - Ogilvy był silną osobowością i instynktownym liderem biznesowym, który stworzył unikatową kulturę korporacyjną w swojej agencji i natchnął branżę smakiem, jakością i profesjonalizmem. Stworzył z Ogilvy & Mather globalne przedsiębiorstwo jednocześnie propagując idee marek, reklam opartych na wynikach badań i dyscyplinę marketingu bezpośredniego. Namawiając do okazywania szacunku dla konsumenta, pozyskiwał klientów swoją błyskotliwą kreatywnością i przekazem mówiącym, że reklama musi sprzedawać, a nie tylko bawić.

Książka "Ogilvy. Król Madison Avenue" - Kenneth Roman - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2010 r.