Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 150x220 mm |
EAN: | 9788360652794 |
ISBN: | 978-83-60652-79-4 |
Data: | 2010-06-22 |
Opis książki:
To pierwsza biografia Davida Ogilvyego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej.
Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię zarówno zachwycającą jak i pasjonującą. Idiosynkratyczny, dramatyczny i będący źródłem licznych cytatów - Ogilvy był silną osobowością i instynktownym liderem biznesowym, który stworzył unikatową kulturę korporacyjną w swojej agencji i natchnął branżę smakiem, jakością i profesjonalizmem. Stworzył z Ogilvy & Mather globalne przedsiębiorstwo jednocześnie propagując idee marek, reklam opartych na wynikach badań i dyscyplinę marketingu bezpośredniego. Namawiając do okazywania szacunku dla konsumenta, pozyskiwał klientów swoją błyskotliwą kreatywnością i przekazem mówiącym, że reklama musi sprzedawać, a nie tylko bawić.
Książka "Ogilvy. Król Madison Avenue" - Kenneth Roman - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2010 r.