Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Marty Neumeier
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Emka |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 160 s. |
Wymiar: | 135x204 mm |
EAN: | 9788365068200 |
ISBN: | 978-83-6506-820-0 |
Data: | 2017-04-27 |
Opis książki:
Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.
Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.
Książka "Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść" - Marty Neumeier - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Emka. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2017 r.