Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 184 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788328336896 |
ISBN: | 978-83-2833-689-6 |
Data: | 2017-06-05 |
Opis książki:
Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu "Nauka praktyce - praktyka nauce". Certyfikowany Trener Biznesu.
Książka "Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta" - Magdalena Szelągowska - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2017 r.