Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788363566760 |
ISBN: | 978-83-6356-676-0 |
Data: | 2016-11-25 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.
Poznaj potencjał Nowego PRu. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.
Książka "Nowy PR. Jak internet zmienił public relations" - Anna Miotk - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2016 r.