pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Autor książki:

Anna Miotk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363566760
ISBN: 978-83-6356-676-0
Data: 2016-11-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.

Poznaj potencjał Nowego PRu. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.

Książka "Nowy PR. Jak internet zmienił public relations" - Anna Miotk - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2016 r.