Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 176 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788372518163 |
ISBN: | 978-83-7251-816-3 |
Data: | 2006-01-26 |
Opis książki:
Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W tej książce znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Autor pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości komunikacyjnej mogą się skutecznie promować, sprzedawać swoje produkty i usługi. Ta publikacja jest jednak skierowana przede wszystkim do przeciętnego użytkownika internetu. To jedna z niewielu książek o internecie, której nie trzeba tłumaczyć z polskiego na nasze. Dominik Kaznowski, wieloletni praktyk marketingu interaktywnego, pisze w lekki i przystępny sposób o mechanizmach działania najważniejszych podmiotów sieci. Autor stara się również przewidzieć, jak będzie wyglądała przyszłość marketingu w internecie, tłumacząc rosnące znaczenie tego medium w każdym społeczeństwie. "Nowy marketing w internecie" to w końcu jedna z pierwszych książek, na której treść będziesz miał istotny wpływ.
Książka "Nowy marketing w internecie" - Dominik Kaznowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2007 r.