Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 261 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788388222085 |
ISBN: | 83-88222-08-2 |
Data: | 2001-01-18 |
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Podręcznik poświęcony jest zastosowaniom marketingu w sektorze usług. Ze względu na ogromną różnorodność i zróżnicowane znaczenie usług, autor wykracza poza sferę określoną mianem działalności gospodarczej, opisując także organizacje typu non profit. Książka daje nowe spojrzenie na usługę jako fenomen kulturowy i zrywa z wieloma stereotypami dotyczącymi marketingu.
Książka "Nowy marketing usług" - Kazimierz Rogoziński - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.