pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

Autor książki:

Jason Rodriguez

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 105 s.
Wymiar: 159x235 mm
EAN: 9788328305328
ISBN: 978-83-2830-532-8
Data: 2015-05-22
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Skuteczne kampanie e-mailowe!
E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu.

W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomości e-mail. Na samym początku dowiesz się, jak zaplanować układ wiadomości i dostosować go do różnych typów urządzeń. Zobaczysz też, jak przykroić swój projekt do odpowiedniego formatu dla programów obsługujących pocztę elektroniczną. Osobny rozdział został poświęcony optymalizacji skuteczności kampanii - testom A/B, śledzeniu wiadomości i generowaniu statystyk. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce mądrze wykorzystać marketing e-mailowy.

Dzięki tej książce: zaprojektujesz atrakcyjną i skuteczną wiadomość e-mail stworzysz responsywny kod, obsługiwany przez różne urządzenia zweryfikujesz skuteczność swojej kampanii poznasz dostępnych dostawców usług mailingowych zdobędziesz nowych klientów
Zdobądź nowych klientów dzięki skutecznej kampanii!

Książka "Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny responsywny i skuteczny mailing w HTML-u" - Jason Rodriguez - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 105 stron i została wydana w 2015 r.