pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze

Autor książki:

David Meerman Scott

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2022
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 504 s.
Wymiar: 141x218 mm
EAN: 9788382310634
ISBN: 978-83-8231-063-4
Data: 2022-04-28
75.31 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka Nowe zasady marketingu i PR - 6 miesięcy na liście bestsellerów Business Week - Prestiżowa recenzja w magazynie Publishers Weekly - Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski - Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie - Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na You Tubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: - wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, - prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, - korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, - tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, - wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, - uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, - sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł - i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.

***

Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści. Brian Halligan, dyrektor generalny Hub Spota; współautor książki Inbound Marketing David informuje, bawi i inspiruje!

Książka "Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze" - David Meerman Scott - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 504 stron i została wydana w 2022 r. Cena 75.31 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.