pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe zasady marketingu i PR

Autor książki:

David Meerman Scott

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 284 s.
Wymiar: 170x245 mm
EAN: 9788376015668
ISBN: 978-83-7601-566-8
Data: 2009-07-16
pozycja niedostępna

Opis książki:

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.
Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomościnowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na You Tube.
To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości

Książka "Nowe zasady marketingu i PR" - David Meerman Scott - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2009 r.