Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 284 s. |
Wymiar: | 170x245 mm |
EAN: | 9788376015668 |
ISBN: | 978-83-7601-566-8 |
Data: | 2009-07-16 |
Opis książki:
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.
Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomościnowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na You Tube.
To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości
Książka "Nowe zasady marketingu i PR" - David Meerman Scott - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2009 r.