pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II

Autor książki:

Marek Pawlak

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 378 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377022948
ISBN: 978-83-7702-294-8
Data: 2011-11-09
28.35 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Drugi już tom opracowania Nowe tendencje w zarządzaniu został podzielony na sześć części. Pierwsza zawiera siedem rozdziałów dotyczących zarządzania przedsiębiorstwami. Druga porusza temat społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Trzecia część dotyczy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. Czwarta przedstawia problematykę zarządzania organizacjami. Piąta dotyczy społecznych aspektów zarządzania Ostatnia część, szósta, podejmuje problematykę zarządzania finansami.

Książka "Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II" - Marek Pawlak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 378 stron i została wydana w 2011 r. Cena 28.35 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wstęp

Część I. Zarządzanie przedsiębiorstwami
Rozdział 1. Reorientacja strategiczna. W kierunku szkoły zasobowej ( Rafał Krupski )
Rozdział 2. Udział obcokrajowców w zarządach i radach nadzorczych spółek akcyjnych zarejestrowanych w Polsce ( Marek Pawlak )
Rozdział 3. Sieciowość jako baza współczesnej kooperacji ( Magdalena Wyrwicka )
Rozdział 4. Poszukiwanie drogi do doskonałości ( Małgorzata Jasiulewicz-Kaczmarek, Waldemar Prussak )
Rozdział 5. Ekonomia komunii w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem jako przedmiot edukacji biznesowej (Stanisław Grochmal )
Rozdział 6. Zarządzanie przez wartości. Przykład dobrej praktyki ( Katarzyna Sołkowicz )
Rozdział 7. Sektor MSP na rynku usług logistycznych ( Krzysztof Zowada )

Część II. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Rozdział 1. Programy rozwoju zrównoważonego w przedsiębiorstwach - praktyka czy retoryka? ( Agnieszka Leszczyńska )
Rozdział 2. Raportowanie społecznej odpowiedzialności zgodnie z wytycznymi Global Reporting Initiative jako wyzwanie dla polskich przedsiębiorstw ( Grzegorz Zasuwa )
Rozdział 3. Technologie proekologiczne w przedsiębiorstwie ( Jan Dzierga )

Część III. Zarządzanie jakością
Rozdział 1. Zarządzanie jakością wedle metodologii Six Sigma ( Paweł Bogacz, Marcin Migza )
Rozdział 2. Ocena jakości produktów przez pryzmat wizerunku kraju ich pochodzenia ( Yuliya Savelieva )

Część IV. Zarządzanie organizacjami
Rozdział 1. Empiryczna analiza "pięciu sił Portera" w polskim trzecim sektorze ( Jarosław Domański )
Rozdział 2. Kultura wiedzy jako czynnik wspomagający rozwój zawodowy urzędników w starostwach powiatowych ( Agnieszka Marek )

Część V. Społeczne aspekty zarządzania
Rozdział 1. Odwoływanie się do historii w biznesowych negocjacjach polsko-rosyjskich ( Witold Kołbuk )
Rozdział 2. Klimat uczenia się w organizacjach czynnikiem subiektywnego sukcesu zawodowego pracowników ( Izabela Marzec )
Rozdział 3. Diagnostyka oraz zarządzanie stresem i wypaleniem zawodowym w nowoczesnej firmie ( Anna Borawska )
Rozdział 4. Bariery w przepływie wiedzy na przykładzie przedsiębiorstw województwa podkarpackiego ( Bernadetta Dziura )
Rozdział 5. Modlitwa jako składowa zarządzania przedsiębiorstwem ( Wojciech Giergiel )
Rozdział 6. Przywództwo adaptacyjne w organizacji - wybrane koncepcje ( Kalina Grzesiuk )

Część VI. Zarządzanie finansami
Rozdział 1. Stosowanie techniki sekurytyzacji w sektorze finansowym po kryzysie ( Joanna Niewiadoma )
Rozdział 2. Popyt na ubezpieczenia życiowe - w świetle badań ankietowych ( Judyta Przyłuska )