Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 299 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788388931000 |
ISBN: | 83-88931-00-8 |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autor przeprowadza analizę kryzysu marketingu wieku średniego oraz pokazuje, w jaki sposób niezdecydowanie managementu przetarło szlak źle zaplanowanym inwestycjom opartym na mitach o jakości, satysfakcji klienta, innowacjach. Autor uczy, jak należy stworzyć zintegrowany, oparty na odpowiedniej wiedzy system, służący do skutecznego zaspokajania potrzeb klienta.
Książka "Nowe spojrzenie na marketing" - Robert Shaw - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 299 stron i została wydana w 2000 r.