pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe spojrzenie na marketing

Autor książki:

Robert Shaw

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Ilość stron: 299 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788388931000
ISBN: 83-88931-00-8
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autor przeprowadza analizę kryzysu marketingu wieku średniego oraz pokazuje, w jaki sposób niezdecydowanie managementu przetarło szlak źle zaplanowanym inwestycjom opartym na mitach o jakości, satysfakcji klienta, innowacjach. Autor uczy, jak należy stworzyć zintegrowany, oparty na odpowiedniej wiedzy system, służący do skutecznego zaspokajania potrzeb klienta.

Książka "Nowe spojrzenie na marketing" - Robert Shaw - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 299 stron i została wydana w 2000 r.