Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu
Iwona Kuraszko
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788376413297 |
ISBN: | 978-83-7641-329-7 |
Data: | 2010-11-24 |
Opis książki:
Książka podejmuje problematykę społecznej odpowiedzialności biznesu, która przedstawiona jest w szerokiej, politologicznej perspektywie. Krytycznej analizie poddane zostały najważniejsze funkcjonujące w dyskursie międzynarodowym prace i dokumenty na ten temat. Zagadnienie odpowiedzialności przedsiębiorstw omówione jest kompleksowo - w kontekście relacji i odpowiedzialności sektora publicznego, prywatnego oraz społecznego. Wskazuje to na rozwiązania dotyczące polityki publicznej państwa oraz aktywności obywateli, które tworzą niezbędną infrastrukturę dla działań z zakresu społecznej odpowiedzialności sektora prywatnego. Zbadanie społecznej odpowiedzialności w ujęciu "governance" pokazuje także nowe perspektywy dla rozwoju public relations, zwraca uwagę na jego społeczną rolę w systemie demokratycznym.
Książka "Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu" - Iwona Kuraszko - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2010 r.