pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu

Autor książki:

Iwona Kuraszko

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376413297
ISBN: 978-83-7641-329-7
Data: 2010-11-24
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka podejmuje problematykę społecznej odpowiedzialności biznesu, która przedstawiona jest w szerokiej, politologicznej perspektywie. Krytycznej analizie poddane zostały najważniejsze funkcjonujące w dyskursie międzynarodowym prace i dokumenty na ten temat. Zagadnienie odpowiedzialności przedsiębiorstw omówione jest kompleksowo - w kontekście relacji i odpowiedzialności sektora publicznego, prywatnego oraz społecznego. Wskazuje to na rozwiązania dotyczące polityki publicznej państwa oraz aktywności obywateli, które tworzą niezbędną infrastrukturę dla działań z zakresu społecznej odpowiedzialności sektora prywatnego. Zbadanie społecznej odpowiedzialności w ujęciu "governance" pokazuje także nowe perspektywy dla rozwoju public relations, zwraca uwagę na jego społeczną rolę w systemie demokratycznym.

Książka "Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu" - Iwona Kuraszko - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2010 r.