Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Zysk i S-ka |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 254 s. |
Wymiar: | 125x205 mm |
EAN: | 9788371509889 |
ISBN: | 83-7150-988-X |
Data: | 2001-01-16 |
Opis książki:
Programowanie neurolingwistyczne jest teorią bycia doskonałym i modelem uporządkowania swoich doświadczeń przez jednostkę. Nowy Rynek to "trzecia droga" dla ludzi zajmujących się handlem, alternatywa dla Starego Rynku (gdzie sprzedawcę uznawano za osobę niegodną zaufania, a akt sprzedawania postrzegany był jako efekt manipulacji) oraz dla Elektronicznego Rynku (którego cechą jest zaspokojenie potrzeb klienta z zastosowaniem technologii pozwalającej pominąć sprzedawcę). Nowy Rynek charakteryzuje szczególna rola, jaką odgrywa wzajemna relacja między stronami zawierającymi transakcję oraz współpraca między nimi mająca na celu wzajemną korzyść. Niniejsza książka, dzieło doświadczonych trenerów NLP, biznesmenów i publicystów, jest próbą praktycznego przełożenia teoretycznych zasad NLP na język sprzedaży. Programowanie neurolingwistyczne, zajmujące się m.in. sztuką stawiania sobie właściwych zadań i ustalania metod ich osiągnięcia, a także rozpoznawania celów innych ludzi, jawi się jako doskonała metoda usprawnienia komunikacji między sprzedawcą a klientem w warunkach Nowego Rynku.
Książka "NLP i skuteczne sprzedawanie" - Joseph O Connor - oprawa miękka - Wydawnictwo Zysk i S-ka. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2002 r.