pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Autor książki:

Harry Beckwith

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 234 s.
Wymiar: 145x215 mm
EAN: 9788324603015
ISBN: 83-246-0301-8
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

Książka "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu" - Harry Beckwith - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2006 r.