Tytuł książki:
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Autor książki:
Harry Beckwith
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 234 s. |
Wymiar: | 145x215 mm |
EAN: | 9788324603015 |
ISBN: | 83-246-0301-8 |
Data: | 2009-04-03 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
Książka "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu" - Harry Beckwith - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2006 r.